blondehair.blogg.se

Februari

Publicerad 2014-02-01 23:03:18 i Allmänt,

Det är helt sjukt att det redan är februari. En hel månad har redan gått av 2014 och det känns som det var igår jag skålade in det nya året med mina bästa vänner. Januari har varit en vit månad för mig. Har varit helt nykter denna månad vilket varit skönt. Satte upp på min "2014s mål" att ha minst tre vita månader under året (utspridda) så då är en checkad. Har egentligen inga som helst problem att vara nykter, särskillt inte nu under vintern när det är så kallt och ruggigt. Då har jag ingen som helst motivation att gå ut och dricka. Dessutom är alkohol både väldigt onyttigt samt rätt dyrt och så slösar man inte bort en dag med bakfylla. 
Januari har förövrigt varit en lugn månad, mycket kyla vilket jag som är världens största frysare tyckt varit jobbigt. Jag har även haft två stora tentor och försökt kombinerat det med häst, vänner och jobb. Februari har inget särskilt att bjuda på, förutom Göteborgs Horse Show i slutet av månaden. Har faktiskt inga biljetter än dock, men det löser sig alltid. Brukar ha biljetter för en dag men gå alla dagar, känner ju mängder med folk med tanke på att alla hästmänniskor man känner kommer ju typ härifrån så det kommer att lösa sig. 
 
Imorgon kommer dagen börja på bästa möjliga sätt, frukost/brunch inne i stan med Linn, Torun och Adrian. Ska bli fruktansvärt mysigt. Har fakiskt inte träffat Torun och Adrian sen nyår så vi har nog mycket att prata om kan jag tänka mig, har saknat dem så!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela