blondehair.blogg.se

Det sjukaste

Publicerad 2014-02-10 09:08:00 i Allmänt,

Jag tycker konståkning är väldigt kul att titta på. Extremt duktiga tjejer (och killar), kör olika program i fina  och glittrande kläder. I lördags satt jag och kollade på os-lagtävlingar och såg då 15-åriga Yulia Lipnitskaya och hon var helt fantastisk. Hon fick mycket bättre poäng än alla de andra i klassen (vuxna) och framförde ett magiskt program. Igår såg jag att det programet hon gjorde igår (söndag) gjorde så att Ryssland vann lag-guld i os. Är det inte makalöst att en 15-åring kan prestera så bra och vara bland dom bästa i världens mest prestigefulla tävling? Jag vet inte om hon kommer vara med i den individuella klassen, men ska hon det kommer jag att titta och hålla tummarna. Jag tippar på att hennes program finns på youtube, så gå in och sök på hennes namn så hittar ni det säkert.
 
I m p o n e r a n d e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela