blondehair.blogg.se

Bussen

Publicerad 2014-02-06 11:13:09 i Allmänt,

Hej! 
Sitter just nu på bussen påväg hem till Emma. Ska träffa hennes valp innan vi ska in till stan och luncha, mysigt. Tänkte även passera Grace och prova en blus där. Linda kom förbi när jag höll på att göra iordning mig då förra bussen gick för tidigt så hon missade den. Men catcha upp med henne är aldrig fel och vi planerade alla hjärtans dag. Är man singel får man vara med sin bestie. 

Idag på morgonen har jag förövrigt mest pluggat, vilket betyder att hästen är kvar att motionera. Tror dessutom att jag börjar bli sjuk, mitt huvud är helt dåsigt till och från. Inte så konstigt kanske då min stackars pappa varit sjuk hela veckan och alla verkar vara små sjuka. 

Är förövrigt väldigt irriterad på paradise igår. Jeppe är ett svin, att man kan vara så falsk och känslokall. Det trodde jag faktiskt inte. Nu ska jag smörja in mina händer och läppar innan jag är framme hehe. 

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela