blondehair.blogg.se

Blogglista

Publicerad 2014-02-01 17:41:13 i Allmänt,

Beroende av:
Yoghurt med k-special redberries, min häst, kläder och vänner typ. 

Vem behöver du mest just nu:
Ingen direkt för stunden, eller att mina föräldrar ska komma hem så vi kan äta..

Vad tror folk om dig?
Om man bara ser mig på bussen typ tror man nog jag är rätt dryg, annars ganska korkad och klantig.

Stämmer det?
Nej, visst är jag klantig, men inte bitchig eller korkad. Jag är faktiskt rätt smart. 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och min kropp typ. 

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
(Y) Det var bara en emoji tumme upp. 

Nästa mål i ditt liv:
Har ju flera olika aktuella, klara några tentor, starta Nobless igen och jobba bl.a.

Hur svarar du i mobilen?
"Hallå" typ, ibland med mitt namn också. 

Vem ringde dig senast?
Min bror. 

Antal timmar sömn inatt:
Ungefär 9,5h tror jag.

Brukar du komma i tid?
Haha, antingen kommer jag i jättegod tid eller några minuter sent, aldrig lagom typ. 

När mår du bra?
När solen skiner, jag har inget plugg, min ponny går bra och kontot inte ekar. När jag umgås med mina vänner/familj också såklart. 

Hur känner du dig nu?
Ganska så bra, hungrig men glad tror jag.

Vanligaste färg på dina kläder:
Har mycket basic färger som svart, vitt, grått beiget och brunt. Man måste ha en bra bas! Men mer "färg" mässigt så är det utan tvekan rosa.

Var du aktiv i skolan?
Ja, det skulle jag säga. Jag ahr alltid tyckt skola och utbildning är väldigt viktigt. 

Favoritdryck på morgonen:
Brukar aldrig dricka något på morgonen men gör jag det dricker jag vatten. Juice och oboy är väldigt gott men galet onyttigt så minns inte ens sist jag drack det.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 23-tiden typ.

Är du blyg?
Nej, det skulle jag inte säga. Kan vara tyst om jag inte känner någon (max en person) och alla andra känner varandra sedan länge. Men det är bara att börja prata så brukar det lösa sig.

Sysslar du med någon idrott:
Ja, jag har ju egen häst och rider därför. Världens roligaste idrott, en livsstil! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, jag tror att när man träffar the one, så vet man det. 

Är du bortskämd?
Det får jag nog säga att jag är. Inte så att jag får allt jag pekar på (betalar mina kläder osv själv) men jag har en ponny, får skjuts när jag ber om det och hjälp om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela