blondehair.blogg.se

Blogglista

Publicerad 2014-02-16 18:38:35 i Allmänt,

Tio frågor om dig själv.
Namn? Malin
När fyller du år? 12 mars, ganska snart ju. 
Några piercingar? Öronen.
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor från Juicy Couture och t-shirt från American Vintage. 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Oj, min kroppsform? Har smal midja bl.a.
Vad är du bra på? Göra bort mig, pinsamaste tjejen är jag. 
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj inkl. mina djur..  
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv, blir stressad när någon annan andas i otakt med mig..

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Pluggat, ridit och tittat på OS.
Vad ska du göra nu? Inte så mycket, slappa.  
Har du gjort något dåligt idag? Nej, tror faktiskt inte det. 
Vad har du ätit idag? Till frukost; yoghurt med cornflakes och scones. Till lunch och middag: pasta och kyckling/räkor + 6 godisbitar haha.
Har du duschat idag? Japp.
Är du trött nu? Inte direkt.
Vad händer idag? Nu är klockan typ halv 7 så inte så mycket mer.

Annat.
Hur mår du just nu? Bra, har dock lite ont i magen.
Är du hungrig nu? Jag är alltid hungrig haha. Men har ont i magen så inte så sugen på något..
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook och massa bloggar typ.

 
 Random sommarbild från Eriksberg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela