blondehair.blogg.se

Avokadosallad

Publicerad 2014-02-26 13:07:00 i Allmänt,

Hejsan!
Nu sitter jag och äter en god avokadosallad med parmaskinka till lunch. Gick upp vid åtta imorse och pluggade en timma innan jag gick ut med hunden och åkte till stallet och red ut med Alice. Tänkte äta upp (otippat va..) och sedan ta tag i allt plugg innan det bli Scandi ikväll. Tar troligtvis med kameran ikväll då det inte passar de andra dagarna och jag gärna vill fota gymkhanan en dag. Ska möta upp min vän Mimmi på hs och gå med henne, flera i stallet är också där såklart så möter väl säkert upp dem också tippar jag på. Annars träffar man alltid massa folk man känner denna underbara vecka. Nu startade precis Life is life (gymkhana låten no 1) på radion så nu blev jag ännu mer taggad!
LET´S START THE HORSE SHOW WEEK!

Falsterbo pic.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela