blondehair.blogg.se

Ambulansmorgon

Publicerad 2014-02-10 10:42:41 i Allmänt,

Godmorgon!
Min morgon har varit kaos. Låg i sängen och kollade på The Simple Life när min bror ropar att min mamma svimmat. Hon har bara gjort det en gång innan, vad jag minns, och det var över 10 år sedan och idag kändes hon jättekonstig. Vi ringde pappa som kom från jobbet och han ringde 112. Mamma tyckte inte de behövde komma men vi andra tyckte det och de var hör på kanske 15 minuter, vilket var bra. Alla värderna var som tur var bra och hon har kvicknat till. Men man blir alltid så orolig. Jag vet hur snabbt det kan gå och känner att det är mycket bättre att ringa hit ambulans en gång för mycket.
Nu ska jag ta och plugga lite och sedan åka till stallet. Jag mår själv bättre idag, huvudet och hostan är dock inte helt bra ännu. Min pappa och bror är hemma med mamma medan jag är i stallet så det känns tryggt.

Hörs sen!
Jag och min fina mamma <3 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-02-10 13:53:02

Oj :O Vilken tur att alla värdena var som dom skulle! hoppas att det inte var något allvarligt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela