blondehair.blogg.se

Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-14 10:18:51 i Allmänt,

Godmorgon mina hjärtan!
Idag är det alla hjärtans dag och jag har en väldigt lugn och skön dag framför mig. Jag har inget planerat förutom lite plugg och en middag med Linda ikväll, såå mysigt. Min medryttare har Nobless idag vilket är himla skönt och lunchen med min kompis inne i stan blev flyttat p.g.a. att hon skulle jobba. Nu har jag legat i sängen en stund och ätit yoghurt, läst bloggar och tittat på kläder. Tänkte ligga kvar i sängen och läsa lite mikroekonomi en stund. Jag tycker alltid att det är skönast att få gjort måstena (vanligtvis häst och plugg) först så man sedan kan chilla med gott samvete om den tiden finns. 
 
SPRID KÄRLEK IDAG! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela