blondehair.blogg.se

1 månad kvar

Publicerad 2014-02-12 15:20:00 i Allmänt,

Idag är det den 12e februari, alltså precis 1 månad till jag fyller 20år. Kan ni fatta, 20år? Då är man verkligen vuxen på riktigt. Tänk att få gå på systemet och verkligen kunna skriva på allt (det kanske jag redan får nu?!) Man är inte längre tonåring utan vidare på nästa tvåsiffriga etapp med 2:a som första siffra. Om fem år är jag 25år och om tio år 30.. hjälp!

Några punkter jag iallfall är glad att jag uppfyllt hittills på min vuxenlista är iallafall: 
* Körkort
* Starta en utbildning
* Jobbat endel
 
Punkterna jag har kvar är typ:
* Bli utbildad
* Flytta hemifrån
* Köpa en egen hund (inte bara familjehund)
* Skaffa man, barn och hus
 
Min födelsedag (den 12e) kommer jag nog spendera med min familj och min ponny. Vi brukar alltid ha en mysig tre-rätters middag när någon fyller år. Den helgen (troligtvis) kommer jag ha middag med mina vänner, så mysigt. Vi kommer även ha middag med mormor, morfar, farmor och farfar men tippar på att det blir söndagen den veckan. Min önskelista är inte helt klar ännu hehe men tänkte lägga upp om ett par veckor var man kan önska sig när man fyller år ;) 
 
En tårta vi hade när mormor fyllde 80år i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela