blondehair.blogg.se

Vuxenpoäng

Publicerad 2014-08-11 10:39:57 i Allmänt,

Hej!
Hela morgonen har i princip gått åt till att ringa viktiga samtal och skickat lite mail. Man känner sig verkligen duktig när man checkar av punkt efter punkt. Denna veckan har jag dock ett helt galet schema med olika läkartider. Totalt 5 tider på tre dagar.. puh. Har ju som vissa kanske lagt märke till (de som känner mig iaf) problem med kosten. Det måste få en vändning för det håller på att bli riktigt illa.. lättare sagt än gjort dock. 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för jag kände att det blev rätt jobbigt. Har så himla svårt att skriva om djupare saker när jag mest skrattar bort det.
 
Aja, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela