blondehair.blogg.se

Vllken åska

Publicerad 2014-08-25 09:41:46 i Allmänt,

Godmorgon!
Igår kväll och hela morgonen var det sjukt åskväder här. Vissa smällar blev jag riktigt rädd för till och med. Men nu har det avtagit iallafall och jag har hunnit att se lite GossipGirl och mejlat lite viktiga grejer. Jag hade ju som sagt utbildning på jobbet förra veckan vilket är bra. Dock är inte schemat helt satt ännu när jag ska jobba så denna veckan är lite oviss. Skolan börjar ju inte förän nästa vecka men schemaläggaren svarade snabbt på mitt mejl imorse att hon skulle återkomma. Alltid när personer på jobbet (min chef ex.) ber mig återkomma om man pratar med han på fredag mejlar jag alltid måndag morgon vid 8-tiden. För då vet jag att han börjar och mejlet kommer högst upp i inkorgen ;) Hade jag däremot mejlat redan fredag eftermiddag exempelvis hinner det ju kommit in mängder med mejl senare än mitt så då får jag vänta på svar. Gäller att vara smart..  
 
Nu tänkte jag ligga kvar i sängen och sätta på någon bra serie innan hunden ska promeneras. När det är regnväder kan man ligga inne med gott samvete. Ridning blir inte förrän i eftermiddag i samband med insläppet. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela