blondehair.blogg.se

Tulltrubbel och walk in closet fix

Publicerad 2014-08-15 21:51:41 i Allmänt,

Hejsvejs!
Jag vaknade vid 6 imorse av att pappas telefon ringde. Min stackars bror hade suttit fast i tullen i 3h i Los Angeles för att han visst inte hade med sig en blankett ner. Stackaren, sitta inne, trött och bli intervjuad av massa amerikanska poliser.
Halvsov iallafall 1,5h innan jag gick upp och fixade mig. Jag och pappa åkte ner till vårdcentralen där jag tog blodprover, sedan åkte vi till Ikea. Vi hänge på låset och köpte lite grejer till min closet och mitt badrum. Allt blev såå fint och jag visar er bilder på min garderob imorgon. Efter det var det optikern, städning och fixning hemma och sedan stallet. Var så himla trött i stallet så trodde jag skulle somna stående när jag mockade men jag klarade mig haha. Red ut en härlig uteritt och efter middagen hemma tog jag och mina föräldrar en mysig, men kall, kvällpromenad. Nu har jag sett ett avsnitt av Gossip Girl och ska se ett till tänkte jag innan jag ska sova.
 
Vi hörs imon!
My love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela