blondehair.blogg.se

Tapas

Publicerad 2014-08-23 14:41:40 i Allmänt,

God eftermiddag!
Igår orkade jag verkligen inte uppdatera.. jobbade hela dagen. Nu är jag utbildad telefonist också, nice. Åkte sedan till stallet och promenerade min sessi. Slappade sedan genom att inte göra någonting alls typ. Idag tog jag o mamma utsläppet av Nobless. Red ett pass i manegen vilket gick bra när jag fokuserade och verkligen red. Imorgon kommer Linda till stallet med Jackie och vi ska rida ut tillsammans. Så mysigt med bästis ritt igen, var allt för länge sedan. Och ikväll ska jag möta upp Torun och Erik (och sedan Linn). Vi ska äta tapas, det har jag aldrig gjort men måste vidga mina vyer. Smårätter är optimalt känns det som. 
Är för övrigt taggad på hösten nu, dock inte allt regn som öst ner de senaste dagarna. Men har suttit och hittat massa godbitar till min garderob som jag vill köpa. Massimodutti och Filippa K är två märken som har fått till det nu till hösten tycker jag så därifrån blir det helt klart några godbitar åtminstone
 
Vi hörs!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela