blondehair.blogg.se

Sommaren 2014

Publicerad 2014-08-21 12:33:00 i Allmänt,

Tänkte utvärdera denna sommaren som sprungit förbi. Hela juni jobbade jag iprincip. I slutet av månaden åkte jag ca 3 veckor till USA. När jag kom hem jobbade jag 3 veckor direkt. Nu har jag varit ledig två veckor och i måndags började jag min nya utbildning på jobbet igen. Jobb och resa har min sommar bestått av kort och gott men här kommer lite mer detaljerade för- och nackdelar.
 
+ USA resan, så himla kul.
+ Jobb på kontoret, i år var vi ett riktigt gött gäng som jobbade samtidigt så veckorna sprang iväg.
+ Bytte stall, helt underbart var det. Står i värsta lyxstallet nu, så himla fint!
+ Vädret har varit makalöst bra, tropisk värme typ. 
+ Jag har haft underbara kvällar med mina bäsisar.
+ Jag kom in på de kurser jag hade som första val. 
 
+ - (Min bror flyttade till USA. Trots att det är svintråkigt så får man tänka på honom, han lever sin dröm!)
 
- Nobless fick fångtendens. Hon är dock bra nu :)
- Min kost och vikt. Ska dock börja "behandlas" om ett par veckor...
- Jag har inte hunnit umgås så mycket med mina vänner.
 
Sommaren 2014 var mycket bättre än förra sommaren och jag är riktigt taggad inför hösten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela