blondehair.blogg.se

Skype med brorsan

Publicerad 2014-08-20 21:12:15 i Allmänt,

Hejsvejs!
Tandläkarbesöket gick ganska bra. Fick bort tandsten och putsat tänderna vilket var bra. Fick en tid om en månad till det jag velat göra svinlänge. Så om jag sköter tänderna tills dess blir det fixat precis innan min kusins bröllop. Red ut en sväng på Nobless förut. Vi red där vi inte ridit innan (testar nya vägar) vilket är kul. Jag har ju ridit mycket i områdena där när jag var liten men inte med Nobless så det är kul att åter upptäcka ridvägarna. Ponnyn var glad och jag satt och lyssnade på Bingo och Katrins podcast (så himla rolig) så jag skrattade mig igenom hela turen typ. 
När jag kom hem körde vi en skype med min bror. Nu ahr han snart bott i USA i en vecka, han verkar trivas men är väldigt trött. Dom har 2-3 träningar/dag och tränar alltså 5-6h varje dag, puuuh. Idag skulle dom samlas 5.30 på morgonen vid ett berg för att "teambilda". Det dom skulle göra där var att springa upp för berget (1km brant uppför) två gånger. Kul laggrej i ottan, verkligen ;) På fredag skulle dom åka till Vegas för att spela match där på lördag, så avundsjuk. Och om en månad åker dom 10 dagar till Hawaii för mer fotbollsspel. Ska däremot kolla om dom har någon mer match i Vegas, då åker jag kanske över dit i höst. Mamma och pappa åker ju över till LA om ett par månader som det ser ut, eventuellt hänger jag med över. Har inte riktigt bestämt mig ännu. 
 
Nu tänkte jag fixa ett tidsinställt inlägg till imorgon med utvärdering av min sommar.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela