blondehair.blogg.se

Pedant

Publicerad 2014-08-03 21:01:35 i Allmänt,

Hej!
Det är både så himla skönt och så segt att ha en lugn dag. Jag gillar att hålla igång men ibland kan det vara så himla skönt att inte ha någonting att göra (förutom massa stallbesök). Linnsan är dock påväg hit nu så vi ska snacka igen det vi missat på ett par veckor samt att jag måste ta in ponnyn.. Men det blir så mysigt med Linn här en stund :) 
Hela dagen har jag dock mest suttit och googlat höstinspiration och kläder (förutom 3h i stallet..). Jag är riktigt taggad på hösten och har hittat några ordentliga godbitar som ska få flytta  in i min garderob. Imorgon ska jag dessutom åka och shoppa, både häst och vanliga grejer är planen. Vet inte när jag köpte något till mig själv i hästväg senast, det var ett himla tag sedan oavsett. Veckan som kommer ser jag fram emot, en hel del spännande saker kommer att ske (och reslutat) samt en del kompishäng. It´s sounds perfect.
På tala om rubriken förresten, precis innan jag satte mig här igen så städade jag lite och fixade iordning på övervåningen. Jag älskar att ha ordning och reda och särskilt när det gäller mitt rum och mina kläder m.m. Kläder och skor ska hänga/stå efter färg och alla ska stå med samma vinkel. Lite pedant och kontrollfreak är jag helt klart på den punkten. 
 
Ett väldigt babbligt inlägg - vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela