blondehair.blogg.se

Nattsällskap

Publicerad 2014-08-04 10:13:16 i Allmänt,

Godmorgon!
Ligger just nu i sängen igen efter att ha varit uppe och ätit frukost med Linn (och några timmar innan det haft utsläpp av ponnyn). Linn sov över här vilket var så mysigt, men nu åkte hon till CoppenJa för att mocka. Och om 1,5h möter jag upp henne igen hos henne och kör ner mot Kungsbacka och shopping. Ska bli så kul.
Hovslagaren var föresten i stallet igår och jag får äntligen börja trrava henne. Yeey, så idag blir det nog lite trav för min prinsessa (hon kommer ju dock galopperande till mig i hagen..).
Just nu står det rätt still vad jag ska skriva och dessutom så måste jag skynda mig lite. Ska läsa några bloggar tänkte jag innan jag ska fixa mig och sen bara ut till stallet och slänga till min prinsessa lite hö.
 
Vi hörs sen!
Jag och Linns fina Coppen 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela