blondehair.blogg.se

Mellis-tips

Publicerad 2014-07-08 13:08:00 i Allmänt,

Är du, som jag, alltid lite små hungrig. Men inte vill äta skit-grejer så tänkte jag tipsa om vad jag brukar göra.
 
* Om jag är rätt hungrig brukar jag äta yoghurt med cornflakes och bär, såå gott och snabbt att fixa
 
* Proteinpudding med frysta hallon mättar svinmycket. Du ska ha 1dl proteinpulver (choklad), 0.5dl vatten, 2msk kakao och 1tsk bakpulver. Blanda allt jättenoga. Värm 20sek i micron. Blanda igen, supernoga. Värm 10-20sek till. Lägg på tinade hallon. Supersmidigt och gott.
 
* Morot och gurkstavar. Supersnabbt och mumsigt. Funkar även perfekt som plugg- och tvsnacks.
 
* Goda frukter. Jag brukar skära e persika och några jordgubbar. Det är mer gott än vad det mättar dock..
 
* Bananpannkaka. Något som jag själv inte äter då jag inte äter banan, men har hört att det ska vara superlätt och även gott. Googla det om ni tycker om banan. 
 
* Ägg. Det kan man göra så himla mycket med, koka, mosa eller stek det. jag gillar väl saltade och kokta ägg. 
 
Haha, Karl Lagerfeldt (Chanel) och massa fruuukt i deras Supermarket visning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela