blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-08-20 08:54:36 i Allmänt,

Hejsan!
Till igår hade jag inte hunnit göra något tidsinställt inlägg tyvärr. Jag jobbade ju hela dagen och efter det var det direkt till stallet typ. Kom inte hem förrän vid halv 9 och då var jag extremt trött. Idag är jag iallafall ledig vilket är skönt. Det var skönt med en sovmorgon och bara kunna ligga i sängen och se ett avsnitt Kardashian. Om några timmar ska jag till tandläkaren och jag hoppas verkligen de fixar det jag önskar. Det hade varit så himla underbart. Om jag hinner så ska jag även träffa Victoria innan stallet men tandläkartiden ligger så dumt, och dessutom har hon också en tandläkartid mitt på dagen haha. Men hon flyttar till London på fredag så vill verkligen träffa henne innan.
Nu ska jag och hunden läsa lite bloggar tänkte jag och kanske se på lite serier.
 
Vi hörs sen, med förhoppningsvis före och efterbilder från tandläkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela