blondehair.blogg.se

Duktig ponny och Gossip Girl

Publicerad 2014-08-10 15:42:32 i Allmänt,

Hej!
Just nu ligger jag i sängen och ser på Gossip Girl, vilket jag spenderade majoriteten av gårdagen med också. Förutom det har både gårdagen och dagen bestått av uteritter på mitt nya stall. Red en del i dom skogarna (makalösa ridvägar) när jag var yngre men inte med Nobless. Men hon har faktiskt skött sig som ett litet ljus. Inte hoppat till för någonting och bara trampat på med god energi och spetsade öron. Min favorit prinsessa alla dagar i veckan <3
Igår på kvällen var jag hos Linda och åt frukt och bara pratade. Det var fantastiskt mysigt. Kvalitets tid på högsta nivå. Om drygt en timma kommer mormor & morfar och farmor & farfar på avskedsmiddag för min bror (som flyttar till usa på torsdag). Men innan dess hinner jag se ett avsnitt till innan jag gör iordning mig!
 
XOXO, M
 
Uteritt 2010/2011 tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela