blondehair.blogg.se

Denna dag

Publicerad 2014-08-12 21:35:37 i Allmänt,

Godkväll!
 
Dagen har bestått av två läkarbesök, gossipgirl tittande, shopping, träff med Linn och stall med ridning. Läkarbesöken gick helt okej, fick samma råd av dem båda.. måste dock och ta nya prover på fredag så både imorgon och på fredag har jag 2 besök/dag. 
På stan fick jag med mig två påsar, en från NK och en från YokoYap.. spännande spännande ;) Ska ju fixa iordning hela min walk in closet med nya skohyller osv. på fredag då min bror flyttar på torsdag. Så jag packar inte upp mina nya grejer förrän det är på plats.. då fick ni lite ledtrådar vad de innehöll iallafall. Hittade dessutom flera  snygga grejer på stan (mest NK..) som antagligen kommer att få flytta in i garderoben hehe. Tur att chefen mailade förut att jag skulle in på utbildning 4 heldagar nästa vecka :)
 
Nu tänkte jag läsa lite bloggar innan det är dags att sova. Imorgon blir det ett riktigt tungt och jobbigt läkarbesök och ett tandläkarbesök. Samt ridning och avskedsmiddag för brorsan. Men det ska nog bli en bra dag!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela