blondehair.blogg.se

Bröllopsdag

Publicerad 2014-08-29 12:37:19 i Allmänt,

Hej!
Sitter just nu och ser på sändningar från VM. Det är dressyr idag igen och därefter fälttävlan (dressyren är idag) och hoppning bl.a. Klockan 8 imorse startade jag bilen och åkte till stallet. Så hästen är redan riden idag och allt är foxat, så himla skönt. Idag har mina föräldrar 22årig bröllopsdag (GRATTIS) så ikväll ska vi gå ut och äta, det ska bli mysigt. Helgen ser jag fram emot mycket. Imorgon ska jag först rida ut med Sofia och sedan hem till Linda och fira hennes 20-årsdag med massa kompisar. Det ska bli svinkul. På söndag ska jag o mina föräldrar in till stan och luncha och shoppa. Min kusin gifter ju sig om en knapp månad så jag o mamma är på jakt efter klänningar. 
 
Vi hörs!
 
Bild från Falsterbo förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela