blondehair.blogg.se

Bowling igår

Publicerad 2014-08-17 21:51:28 i Allmänt,

Hej!
Gårdagskvällen spenderades med min bästis Linda. Vi åkte faktiskt och spelade bowling. Det var inte igår jag gjorde det men det var superkul, det blev ju heller inte mindre roligt för att jag vann ;). Sedan åkte vi till ica och köpte lite frukt innan vi körde ner till vattnet och satt i bilen i flera timmar och bara pratade och mös. En riktigt underbar lördagskväll med andra ord.
Idag vaknade jag av regnet som smattrade mot min ruta. Skit tänkte jag som skulle göra utsläpp av ponnyn samt hade planerat uteritt. Dock tackar jag för ridhus och red ett dressyrpass i manegen istället. Idag galopperade jag henne för första gången sedan innan fångtendensen. Bara ett par varv men det var en glad tjej jag hade med mycket driv kan man lugnt sagt säga. 
Nu på kvällen skulle jag egentligen hem till Torun på middag, men då varken Linn eller Erik kunde komma sköt vi på det till nästa helg. Imorgon börjar allvaret igen. Då är det jobb för hela slanten. Ska nämligen utbildas på telefon vilket ska bli jättekul. Har bara ett tandläkarbesök denna veckan som kommer, som förhoppningsivs kommer att innebära fixninging över en sak jag ahr haft komplex för iår och dagar. Skönt med bara ett "läkarbesök" kommande vecka, denna vecka har det blivit 6 olika former av sådana besök och mer kommer det tyvärr bli.

Nu ska jag nog äta lite frukt innan jag ska dyka i säng.
Ett tidsinställt inägg ligger förberett till imorgon!
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela