blondehair.blogg.se

Uppdaterings dag

Publicerad 2014-04-12 21:29:54 i Allmänt,

Hejsvejs!
Dagen har varit ganska effektiv. Började med att pluggade lite, kunde nog lagt ner lite mer tid men orkade inte. Stallet väntade ju som planerat sedan. Hon var ganska fin och det är skönt att hon nu är såpass stark så jag kan rida förvänd galopp igen och lite mer "avancerade" grejer om man nu kan kalla det avancerat.. Så fort jag kom hem slängde jag av mig hästkläderna och tog på mig träningskläderna och gick ut på en timmes pw i regnet med Linda. Det var riktigt trevligt att få catcha up lite trots regnet. Kvällen bestod sedan av middag och högskolediskussioner med mina föräldrar. Ska ändra mitt pluggande lite till hösten och nu är anmälan inskickad. Är riktigt nöjd med mina val så det blir nog kalasbra tror jag. Så det var skönt att få fixat det och det ur världen. Har även uppdaterat hela min dator efter månader av notiser. Jag har inte orkat det för det tar ju alltid några timmar men nu har jag känt att datorn blivit lite slö så det känns bra att ha en "fräsch dator" så nu mår min lilla Mac bra igen.
 
 
På tala om "fräscht" om solen skiner imorgon, vilket jag tror den ska göra, så kommer lite nya och fina ridbilder. Tänkte småskutta lite imorgon med Nobless. Ska ju hoppa påskhoppning nästa vecka (är ju förövrigt drivande i den lilla hoppningen) så kan vara bra att finslipa lite. Har inte hoppat en oxer på henne sen innan skadan (över 1,5 år sedan) så tänkte att det kunde vara dax imon. Vet att min (förra) medryttare skuttade det lite med henne dock för någon månad sen så hon har hoppat det sen skadan någon gång iallafall. Och det är ju inte hela världen oavsett, hon har ju hoppat oxrar förr om man säger så. 
 
Nu ska jag ta och kolla en grej inför ett möte jag ska på imorgon samt fortsätta inför mitt spännande projekt för framtiden.
Vi hörs!
 
LC oxer, 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela