blondehair.blogg.se

Tittig ponny

Publicerad 2014-04-04 16:31:10 i Allmänt,

Hej!
Nu ska jag strax kila ut med hunden och städa upp innan mamma kommer hem men tänkte dra min dag lite snabbt innan det. Dock har den mest bestått utav häst än sålänge. Satte upp ett par sockerbitar och rullade över lite. Dock hade jag lagt en vattenmatta under vilket var väääldigt läskigt första gången från båda hållen. Haha vilken fjant ponny jag har. Hon brukar verkligen inte reagera på sånt, dock har hon inte hoppat "tittiga" hinder på snart två år så då kanske ett stopp åt varje håll är lite okej. Måste iallafall öva lite mer titthinder inför påskhoppningen, dock bygger jag ju banan tillsammans med några andra så jag kan ju bestämma lite vilka hinder som ska vara med haha. Något som var mindre kul var att en skruv från min hoppsadel är borta. Den brukar sitta lite löst så man får skruva åt den med jämna mellanrum och nu har jag ju inte ridit på två dagar, det straffar sig. Men jag o mamma ska ta svängen om en sadelmakare här i stan om några dagar (antar jag) så det är lätt fixad. Men himla onödigt då vi hade sluppit lägga tid på det om bara folk är lite uppmärksamma. Okej nu ska jag sluta vara bitter.
 
Ikväll ska jag iallafall ut och äta middag och dansa med Linda och Bea vilket ska bli jättekul! Tänkte som vanligt ta lite outfitbilder innan vi ska åka (om flera timmar dock) så de kommer väl upp imorgon antar jag. Imorgon ska jag även på möte på grannstallet igen och sedan funderar jag på att åka med mina föräldrar till farmor och farfar. Min ena faster, farbror och pappa ska dit och hjälpa dem med lite syslsor samt äta middag och planera inför farfars 90-års kalas om några veckor. Det verkar mysigt, åker nog dock bara med om någon av mina kusiner ska dit.

Fotbollen igår var iallafall rätt kul. Jag sög dock rätt hårt. Men det var bara för det var massa stora (några biffiga och några tjocka..) män där och när de kommer i full fart och sparkar på en boll så blir man lite skraj. Men det var bra träning iallafall så det var bra.
 
Plikterna kallar, vi hörs!
Här skuttar vi vattenmatta mars 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela