blondehair.blogg.se

Tentan avklarad

Publicerad 2014-04-30 14:52:07 i Allmänt,

Hej!
Nu sitter jag på bussen och är snart hemma efter en dag med tenta skrivande. Skrev hela tentan på engelska idag (känner mig duktig) och tentan gick helt ok åtminstone. 
Tåget på hemresan var dock svinigt kallt. Västtrafik och sj får väl aldrig lagom temperatur på sina färdmedel? Har iallafall passerat systemet och Pressbyrån (där jag köpte senaste vouge #kardashiannörd). När jag kommer hem ska jag ta en pw (är hästfri, min medryttare har henne), städa/tvätta, måla naglarna, äta lite yoghurt och fixa klart planerna inför ikväll. Alla är ute i sista sekund på Valborg, samma visa varje år och i år är inget undantag! 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela