blondehair.blogg.se

Tandläkaren

Publicerad 2014-04-29 18:07:00 i Allmänt,

God eftermiddag!
Dagen började med 5h i stallet. Tanken var att tandläkaren skulle komma någon gång mellan 10-11 men då hon fick ett akutfall (hon är veterinär också) så hon kom inte förrän strax efter klockan 1. Hade varit i stallet kvart över 9 för att hinna rida innan så hade väldans gott om tid. Nobless tänder var rätt fina, någon vass kant och någon grop typ men inte mer än så. Juste, hon hade tendens till karies också och fick bananflour haha. Dock så gick hon på lugnande så hon reagerade inget för smaken, men tippar på att hon gjorde det när hon vaknade till sen. Banan är nämligen inte hennes favoritsmak.
Kom hem vid  strax innan 2 och gick då ut med hunden en snabbis, hoppade i duschen och gjorde en sallad. Kvart över 2 satte jag mig och pluggade och la av nu vid kvart i 6. Nu har jag lättat mitt samvete lite inför tentan imorgon och det finns nog hopp ändå.  Hoppet är ju trots allt det sista som överger människan.
 
Nu tänkte jag äta lite och slappa framför datorn och om ett par timmar så ska jag och Linda ta en kvälls pw. Mysigt och hurtigt, så det ska gå till. Måste även fixa klart planerna inför imorgon som ännu är relativt oklara. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela