blondehair.blogg.se

Svar på två kommentarer

Publicerad 2014-04-03 11:54:00 i Allmänt,

Låter spännande med din utbildning, vad blir det nu? Trivs du inte med fin nuvarande utbildning? :D
Just nu pluggar jag till ekonom och jag är väldigt nöjd med att plugga mot ekonomi, det tycker jag är superskoj. Men jag vill ha lite mer "min" utbildning och dessutom inte plugga heltid. Jag vill ha tid att jobba och resa lite vilket jag inte direkt har för tillfället. Kommer skriva mer om det när det är helt klart hur det blir :)
 
Vem är linn?
Linn är min bästavän som just nu pluggar juridik i Stockholm. Innan träffades vi varje dag vilket vi såklart inte kan göra nu med tanke på att vi bor i olika städer vilket är tråkigt. Dock uppskattar man varandra mer när man inte ses varje dag ;)
 
Jag och Linn <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-04-03 21:01:56

Haha vem undrade vem jag var?
Aw blir nästan gråtfärdig vad fin du är ❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela