blondehair.blogg.se

Super långfredag

Publicerad 2014-04-19 00:01:24 i Allmänt,

Hej!
Nu ligger jag precis i sängen och ska sova efter en fantastisk långfredag. Hoppningen imorse var superkul och nu på kvällen har jag varit på star bowling. Vi åt middag (jättegod räksallad tog jag) och sedan spelade vi massa spel, bl.a. Biljard och red mekanik tjur. Det var verkligen super kul.
Varför jag skriver nu är för jag vet inte om jag hinner uppdatera imon. Först blir det påskäggs jakt innan jag ska rida och äta lite påsklunch. Därefter ska jag hämta upp Emma och vi ska fira påsk med massor av hennes killes vänner. Kameran är iallafall med och bilder utlovas iallafall på söndag när jag åker till landet.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela