blondehair.blogg.se

Stupar

Publicerad 2014-04-25 20:23:07 i Allmänt,

Godkväll!
Sitter här i matkoma och är så trött så att jag stupar. Förmiddagen började ju med plugg och en liten promenad med hunden. Gick sedan ut till stallet där jag fixade allt och sedan red barbacka. Efter det så hade jag idag turen att ha hagmockningen. Det brukar ta ca 15-20 minuter för mig men idag tog jag den "ogrusade" delen också då det var torrt ute men det resulterade i ca 40 minuters hagmockning. Kul. Riktigt kul. Direkt efter stallet mötte jag upp Linda. Vi gick först hem till mig där jag satte på mig träningskläder istället och hämtade mitt leg innan vi knatade upp till torget och hämtade ut min beställning (ligger tidsinställt till imorgon vad paketet innehöll). När jag kom hem igen duschade jag, putsade lite skor och hjälpte till med maten (tacos, mums). Nu sitter jag här i soffan och om en kvart kommer "morbror Olle" och hans fru. Det är egentligen min farmors bror så det blir pappas/min farbror/mina fastrars morbror men alla har alltid sagt "morbror Olle" så det gör vi barnbarn också.
Imorgon blir det fullt upp. Klockan ringer i ottan för att hinna med en pw och plugg innan festlighetera drar igång. Jag vet inte om jag kommer ha med mig kameran dit. Men tänker iallafall ta outfitbilder (as usual) innan så de kommer nog upp på söndagen, eventuellt imorgon kväll.
Det enda jag har kvar nu på min 14 punkers långa todo-list för dagen är att fixa till mina naglar det sista så det tänkte jag göra nu typ.
 
Vi hörs imorgon, då det ligger några tidsinställda inlägg. 
 
Bilden är från 2011 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela