blondehair.blogg.se

Sminkkurs

Publicerad 2014-04-09 09:49:00 i Allmänt,

Idag ska jag, Emma och Michelle till en Make Up Store butik i stan och gå på "sminkkurs". Det kostar 500kr och då får man tips/råd och blir sminkad i en timma och sedan får man smink för 500kr (så kursen blir gratis). 
Jag hoppas iallafall att jag blir visad/får hjälp utav att skugga fram mina kindben mer. Vill ha tydligare kindben. Hoppas även få lite tips på att se lite piggare ut runt ögonen. Det ska bli spännande iallafall och jag kommer skriva en utvärdering någon dag och visa sminket jag köpte. 
Efter det så ska vi tre iallafall gå ut ochäta så det ska bli väldigt mysigt. Om jag inte kommer hem allt för sent så blir det en kvälls pw. Dagens planer med andra ord. Men först ska jag överleva föreläsningen jag sitter på just nu, 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela