blondehair.blogg.se

Pajen står i ugnen

Publicerad 2014-04-23 18:02:29 i Allmänt,

Hejsvejs!
Dagen har varit bra (och hästfri!!). Började med skola i tre timmar as usual. Sedan åkte jag och Michelle in och lunchade på Slimfood. De kan ju ha stan´s godaste utan att tveka en sekund. Mums, verkligen. Efter det passerade vi in på Åhléns. Vi råkade falla för Maybellines erbjudade "tre för två" och vi båda fick då med oss tre nagellack hem var. Snygga och bra pris så why not.. ;). Köpte även lite hårinpackning och olja samt en pennvässare på Åhléns, innan vi gick skilda vägar och jag passerade Raglady och provade ut ett par skor (som inte fanns i rätt färg) så det första jag gjorde när jag kom hem var att klicka hem dem och en sak till från deras hemsida. Excited när det kommer hem.. :) Pluggade 1,5h och nu har jag och min bror precis slängt ihop en skinkpaj som står i ugnen och gräddas. Muuums! Efter maten ska jag gå en pw då min medryttare har hästen idag och sedan måla naglarna och se ikapp top model som jag inte hann igår. Men nu ska jag maila min studievägledare och fixa ett tidsinställt inlägg inför imorgon.
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela