blondehair.blogg.se

Nu ska jag spela fotboll

Publicerad 2014-04-03 20:05:09 i Allmänt,

Hej!
Nu helt spontant ska jag iväg och spela fotboll. Min pappa har ju varit drivande i jobbets korplag i åtminstonde 10år så  jag har under åren varit och tittat på en hel del matcher men aldrig spelat själv. Många av våra grannar är med och inte så många från själva jobbet längre dock. Men idag var dom ont om människor till träningen så då fick jag den briljanta idén av att jag själv skulle vara med haha. Jag tror faktiskt jag är helt okej på det, när vi spelade i skolan har jag alltid legat i toppen åtminstonde och jag har sett så mycket fotboll i mitt liv så något borde jag kunna åstakomma ikväll. Är faktiskt riktigt taggad (det är inomhusträning såklart annars skulle jag inte gjort det..) så oavsett hur dålig jag är kan jag alltid skratta bort det isådanna fall. Alla andra är ju killar som har tränat endel så ingen förväntar ju sig något av lilla mig så att säga. Det är rätt gött att gå in från det läget. Har ju inte ridit nu på två dagar (igår tog min medryttare henne och idag en i stallet) så tror det beror på lite rörelseabstinens. Har ju gått dock gått pws både igår och idag men de är ju bara runt 40 minuter och är van att röra mig lite längre så ska bli skönt att springa av sig ikväll (säger tjejen med sämst kondition). 
 
Vi får hoppas att jag överlever så får ni uppdatering imorgon!
Hörs!
 
Väldigt random bild från 2011, jag försöker bli kvitt min energi typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela