blondehair.blogg.se

Nu har även jag "påsklov"

Publicerad 2014-04-16 22:01:00 i Allmänt,

Godkväll!
Äntligen har även jag 5 dagars ledigt. Egentligen så brukar jag ju ha 4 dagar ledighet och dessutom har jag ju massa plugg så himla mycket lov blir det inte. Men inga pendelmåsten iallafall. Jag är iallafall riktigt taggad inför påskhelgen och såhär ser mina planer ut:
 
Skärtorsdagen
* Rida ut + fixa och putsa inför fredagen
* Plugga
* Besöka systemet
* Baka inför fredag
* Hämta ut paket på posten (om det kommit) 
 
Långfredagen
* Påskhoppning - ska både rida och hjälpa till
* Träffa H
* Plugga
 
Påskafton
* Rida
* Plugga
* Leta efter påskägg
* Åka till Rörö och fira påsk med Emma och hennes kille och vänner
 
Påskdagen
* Åka till landet (troligtvis) och fira påsk med min mormor och morfar samt mina mostrar och kusiner
* Om mina kusiner inte stannar till måndagen så åker jag till stallet och rider istället för att åka till landet
 
Skall försöka hålla er uppdaterad under dagarna och från påskhoppningen kommer i vilket fall komma nya och fina bilder. Tar nog även med mig min systemkamera på påskafton så kanske jag och Emma kan få lite fina bilder ute i skärgården.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela