blondehair.blogg.se

Mysig gårdag

Publicerad 2014-04-12 10:39:48 i Allmänt,

Godmorgon!
Sitter för tillfället framför tvn med datorn i knät, dagens teknik alltså.. Satt och såg på extreme couponing nyss vilket är rätt fascinerande. Ena paret lyckades få varor för över 6000kr och det slutade med att butiken fick betala typ 20 kronor till dom. De andra paret fick varor för 12000kr och betalade inte en krona. Jag fattar inte USAs kupong system och inte heller hur de räknar, men jag förstår att människor gör det om man kan få varor för tusentals kronor utan att betala någonting alls typ. 
Gårdagen var trevling, jag plockade först upp Linn och Torun på centralen, vi passerade Alexandra och plockade upp henne med och köpte sushi innan vi åkte till Linn. Vi åkte från henne sen vid ungeför kvart i 12 tror jag, för jag var hemma prick halv 1 efter att ha kört hem T & A. 
Tänkte ta tag i lite plugg nu innan hästen ska få sig ett köttigt dressyrpass (haha..).

Vi hörs!
Ännu en utsiktsbild från Österrike. Jag har vart i det landet två gånger (och passerat det någon mer gång) och om man inte har vart där bör man besöka det. Naturen är helt makalöst fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela