blondehair.blogg.se

Mycket att göra

Publicerad 2014-04-14 22:31:44 i Allmänt,

Hejsvejs!
Nu är måndagen över och den har varit ganska bra. Skolan var helt okej, stannade kvar med två kompisar och pluggade 2h, ambitiöst. När jag kom hem lagade jag middag i form av avokadoröra tillsammans med lax och färsk pasta. Efter det tog jag och mamma vårt pick och pack (okej inte riktigt..) och begav oss till stallet. Red ut på en härlig uteritt i det underbara vårvädret. Alltså jag bli helt varm inuti mig när jag ser min ponny. Efter över 5år i min ägo, alltså jag känner mig verkligen som en liten fjant haha som när man var 10år och bara "åå hästar är mitt allt". Nu på kvällen har jag fått gjort massa viktiga smågrejer som jag har skjutit upp lite så det var bra att få allt det klart. 
Tänkta fixa iordning ett snabbt tidsinställt inllägg till imorgon innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon efter skolan ska jag in och luncha och sedan köpa en påskpresent till mig själv (haha..) plus att jag väntar mig ett paket på posten så snart kommer lite "new in" blogginlägg vilket jag hoppas och tror att ni gillar.
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela