blondehair.blogg.se

Mobilinlägg

Publicerad 2014-04-16 12:57:19 i Allmänt,

Hejsan!
Just nu sitter jag och väntar på bussen samtidigt som jag lyssnar på en av mina favorit låtar - power of love med Gabrielle Aplin. Emma körde upp idag så åkte med henne, härligt. Vi gick en kvart innan vi slutade (det var tredje föreläsaren nu som visade oss samma hemsida och graf, nu är den inte lika fascinerande längre..). Så det gjorde att jag nu med marginal hinner med min helbuss, vilket jag skulle missat om jag tog tåget.
När jag kommer hem ska jag nog plugga lite och laga lite middag tänkte jag innan mamma kommer och stallet skall betas av. Tror dock mamma ska få rida henne idag. Hon skulle gjort det igår men jag var så ridsugen plus sur på mamma.. Men hon har inte ridit henne på flera månader så det kan vara dax nu. Men vi har ändå hagmockning så får åka dit oavsett, inte för jag lider direkt. Det är ett aktivt val att ha egen häst och jag älskar det.
Nu måste jag gå ut från Pressbyrån till bussen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela