blondehair.blogg.se

Min söndag

Publicerad 2014-04-13 20:58:05 i Allmänt,

God eftermiddag!
Denna söndagen har varit rätt bra. Började med lite plugg och internetshopping (det blir man alltid glad utav, shopping alltså). Efter det åkte jag till stallet som jag skrev tidigare. Ponnyn hoppade som sagt bra och tyckte det var jättekul min lilla sessa. Efter det var jag på grannstallet, vi gick igenom det sista inför vår påskhoppning nästa vecka. Det blir nog jättebra tror jag, ska bli jättekul att hoppa och se hur bra vi lyckas arrangera det.  När jag kom hem redigerade jag lite bilder, åt och har tagit det allmänt lugnt. Jag tycker det kan vara det skönaste att bara kunna ta det lite lugnt ibland, lyx på hög nivå!
Har förberett ett tidsinställt inlägg till imorgon med del 2 från dagens ridpass, så glöm inte kika in här då.

Hörs!
Bild från grannstallet, där vi ska ha hoppningen. 2010 tror jag bilden är från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela