blondehair.blogg.se

Min dag

Publicerad 2014-04-09 21:13:54 i Allmänt,

Godkväll!
Nu har jag äntligen satt mig i soffan. Började ju dagen med tre timmar internationell föreläsning som vanligt. Därefter gick vi lite på stan innan vi begav oss till Make Up Store (kommer ett tidsinsällt inlägg imorgon om det).  Efter det så gick vi och åt mat, åt kyckling med potatis och tsatziki, mums. Min mamma och bror var inne i en butik brevid så gick in där sen och min bror fick sig en kostym från Tiger inför studenten/balen. Den var faktiskt jättefin. När jag kom hem slängde jag på mig massa kläder och begav mig ut i kylan med hög musik runt halv milen, gött att få det ur vägen. Duschade, städade lite bland mitt smink och nu sitter jag här. Det jag har kvar idag är som vanligt fixa tidsinställda inlägg inför imorgon samt äta lite yoghurt. 
Jag har förövrigt fått jobbschema för i sommar idag. Det var lugnt vilket var båda bra och dåligt, ska bli väldigt skönt med långt sommarlov iallafall. Sedan blir det alltid mer jobb än vad grundplanen är, det har det blivit alla år jag jobbat där. Många av passen var halvdag på chatten och halvdag på registreringen vilket var bra. Jag älskar att sitta i chatten men tycker även registreringen är kul och jag tror att dagarna kommer springa förbi när jag växlar dem.
 
Dagens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela