blondehair.blogg.se

Medelmåtts pass

Publicerad 2014-04-11 17:09:22 i Allmänt,

Hej!
Just nu har jag precis ätit klart lite yoghurt som mellanmål och går igenom massa gamla bilder på datorn efter en grej till om ett par veckor. Men det är kul och lite nostagliskt. Ponnyn gick ett medelmåtts pass idag. Stundtals var hon riktigt fin och ibland lite för stark och djup. Har ju inte suttit på henne sen i tisdags så lite missar får man räkna med kanske. Om en stund ska jag köra bort min bror till klubben för träning och yttligare en stund senare åker jag till centralen. Där möter jag upp Linn och Torun, vi köper med oss sushi innan vi fortsätter hem till Linn. Mysigt och gott, jag älskar verkligen sushi. En av mina favorit rätter och det var faktiskt mindre än ett år sedan som jag började äta det, ibland måste man våga helt enkelt.
Dags att dyka in i skåpet hemma med fotoalbumen istället, tycker det är så kul att titta tillbaka på massa bilder.
 
Naturbild från när vi var i Österrike 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela