blondehair.blogg.se

Lägesrapport inför kommande/nuvarande vecka

Publicerad 2014-04-21 19:22:04 i Allmänt,

Hej!
Kom precis på att jag går i skolan även torsdag denna vecka då det ju är måndag idag och min vecka blev helt plötsligt lite mer stressig. På torsdag ska jag efter skolan möta upp min kusin och fixa en grej inför lördag. På fredag kommer min faster och hennes man hem från USA. Om jag räknat rätt så var det 4år sedan jag träffade dom sist och nu är det bara 4 dagar kvar, wiie vad mysigt det ska bli. På lördag fyller ju min farfar 90år så då blir det stor fest med släkt och han och farmors vänner. Då min farfar varit präst så hade mina föräldrar plus min farbrors familj hand om kyrkkaffet på söndag, då alla i kyrkan (över 100pers) såklart inte kan komma på lördag så ska vi baka tårtor till söndag också. Om jag har tid ska jag då till kyrkan på söndag. Sedan är ju min faster här en vecka så då kommer vi vara med dem mycket. Blir en (nästan två) släktveckor med andra ord. På valborg (nästa onsdag) har jag dessutom tenta. Plus att jag har häst och noll pluggmotivation. Det här går ju bra. Jag är ju inte lagom stressad.. 
Tänkte därför ta och maila några nyttiga mail, hänga upp den rena tvätten, sätta på en ny tvättmaskin och sjunka ner i soffan och ta tag i allt imorgon. Inte riktigt så jag brukar fungera men ibland måste man njuta av sin "ledighet". Och idag är en sådan dag! 
 
Jag har förövrigt fixat ett tidsinställt inlägg till imorgon, så hörs vi på eftermiddagen någon gång hoppas jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela