blondehair.blogg.se

Kvällspromenad

Publicerad 2014-04-02 21:07:29 i Allmänt,

Hej!
Snacket med studievägledaren förut gick bra. Lite komplicerat kommer det bli men jag kommer att läsa så mycket roligare kurser och i bättre tempo förhoppningsvis så jag är nöjd. När jag kom hem och ätit middag körde min bror ut mig till stallet (haha han älskar att köra bil nu) där jag lämnade två lappar och gav min lilla ponny en puss (några styckna..). Min medryttare hade henne idag och imon har en tjej i stallet henne. Hon och hennes dotter på 7år ska rida ut tillsammans. Jag åkte iallfall upp till Linda där vi gick till ett annat stall och lämnade yttliggare två lappar innan vi gick hem till mig, därifrån fortsatte Linda sin promenad. Men jag och hunden gick väl ca 4km kanske så det var bra. När jag kom hem satt jag och pillade lite med lite utbildningar och nu har jag och en gammal klasskompis precis bokat in sushi lunch imorgon, trevligt!

Hörs°
 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-04-03 08:33:12

Låter spännande med din utbildning, vad blir det nu? Trivs du inte med fin nuvarande utbildning? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela