blondehair.blogg.se

Husmor

Publicerad 2014-04-22 20:43:45 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis satt mig och ätit några våfflor till kvällsmat, så gott. Ställde mig på vågen och insåg att jag fortfarande var underviktig efter påskhelgen så tänkte varför inte lite god kvällsmat? 
Var iallafall i skolan imorse, stannade sen kvar och pluggade två timmar med Cajsa och Sara. Efter det passerade jag stan och shoppade lite (visar i tidsinställt imorgon). Kom då hem och var "pluggfri" så passade på att tvätta, vika tvätt och laga middag i 2 timmar. Ponnyn fick ett dressyrpass efter det medan jag pratade med Linn. Två favoriter på en och samma gång. Det var ungefär min tisdag kort och gott och nu funderar jag på att se i kapp två avsnitt av top model eller nätshoppa lite. 
 
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela