blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-04-25 08:42:59 i Allmänt,

Hejsan!
Gårdagen var sjukt aktiv. Började med att åka till skolan. Lyckades argumentera upp en tenta som jag haft på omprövning. Blev så fruktasvärt glad när jag fick upp den så ni anar verkligen inte. Åkte sedan in till stan och mötte upp min kusin. Vi köpte en grej och åkte sedan hem till henne och fixade inför lördag. Slutresultatet blev jättebra tycker jag allt. Därifrån åkte jag hem en supersnabbis och åt två knäckebröd med avokado och ägg innan min bror körde mig till stallet. Red och fixade allt. Kom hem kvart över 8 och halv 9 satt jag ombytt och försökte tagga om till fotbollsträning. Men när jag väl var på träningen var det jättekul och la ett mål även denna gången, scoore.
Nu på morgonen har jag hunnit se det senaste avsnittet av top model och sökt ett jobb. Nästa punkter på schemat är frukost och massor med plugg inför tentan nästa vecka. Jag hoppas även mitt paket jag beställde i förrgårr kommer, det var nämligen påväg igår. Exciting..
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela