blondehair.blogg.se

Gjorde 2 mål

Publicerad 2014-04-11 09:13:54 i Allmänt,

Godmorgon!
Efter ett tråkigt besked igår så lyckades jag ändå vända mitt humör. En trevlig middag och en sen fotbollsträning fick min kväll bestå utav. Igår på träningen var vi bara nio människor och jag kände alla utan två (de två var dock med förra veckan också) men det gick mycket bättre igår på träningen. Vi spelade ju match hela tiden och lyckades få in två mål, varav det sista som var "sista målet vinner" så det var det viktigaste. 
Min morgon har bestått utav att legat och sett ikapp två top model avsnitt. Dock laggade det mycket så det tog hundra gånger längre tid än planerat. Nu tänkte jag plugga lite och sedan bege mig till stallet för att rida. Ikväll så ska jag och Torun möta upp Linn på centralen för att sedan åka hem till henne och umgås. Mysig fredag!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela