blondehair.blogg.se

Gårdagens utekväll

Publicerad 2014-04-05 09:07:50 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu undrar ni säkert varför jag sitter vid datorn innan 9 när jag kom i säng vid 4 imorse? Jag ska ju på möte vid grannstallet klockan 11 och måste få klart ponnyn innan annars drar hela dagen ut något kopiöst. Så nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma in från sin joggingtur så vi kan åka till stallet.
Gårdagen var iallafall mycket trevlig. Jag, Linda och Bea åt middag först på Victoria innan vi drog till Excet och Schlagerbaren. Träffade en hel del människor jag kände vilket var väldigt kul och igårkväll var dessutom en sån kväll där jag fick massor med komplimanger från random killar, jo jag tackar ja. 
 
Såhär såg jag ut igår:
 
 
 
// Kjol - Object // Blus - Zara // Halsband - Second Female // Clutch - Michael Kors //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela