blondehair.blogg.se

Farfar 90 år

Publicerad 2014-04-26 11:41:00 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min farfars 90-års dag, HURRA HURRA HURRA. Min farfar är nog en av de absolut skönaste människorna jag vet. Trots att han är så gammal så är han oerhört pigg och smart för sin ålder. Många äldre tappar ju minnet, men det har absolut inte farfar gjort. Han är den absolut visaste och klokaste människor jag vet, utan att tveka. Det som jag tycker är så kul är att han fortfarande skojar väldigt mycket. Farfar flirtar fortfarande med farmor och berömer hennes kläder/utseende och ställler sig alltid och diskar/damsuger och hjälper till för att farmor ska slippa göra det. En sann gäntleman med andra ord. 
Min farfar har varit präst i "hela sitt liv". Han har bl.a. vigt mina föräldrar (och min farbror och mina fastrar) samt döpt mig, min bror och två av mina kusiner. För två år sedan var han även över i USA och vigde en släkting till oss. Då 88 år och håller en vigsel på engelska, makalöst. Till hösten kommer även min kusin att gifta sig och även då ska han vara präst och viga.
 
Jag ser verkligen upp till dig farfar och hoppas nu att din 90-års dag blir precis som du önskat dig och att du blir glad för collaget som jag och mina kusiner har satt ihop till dig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela