blondehair.blogg.se

Dubbel nolla

Publicerad 2014-04-18 15:18:24 i Allmänt, Hästar, Tävlingar,

Hej!
Nu är jag hemma efter påskhoppningen. Hoppade som sagt bara två 60 rundor pg.a. hennes tidigare skada men det gick bra och vi var nolla i båda rundorna. Det var dock kanske inte de snyggaste rundorna. Eller bilderna ser helt okej ut och hon gick bra förutom de gånger när hon sprang lite för mycket och jag försökte ta tilbaka henne. Flera gånger tog jag ner henne i trav men när hon mer kom ner blev det bättre. Hon var iallafall rätt pigg och tyckte det var superduper kul. När  hon fick sin dödsdom för ett halvår sedan så trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna starta henne så det var jättekul och betydde väldigt mycket för mig. Tävlingen flöt på i övrigt och från vårtstall var vi 7 personer som startade och totalt hoppade vi 10 starter och alla var nollor. Grymma helt enkelt. Anna från klubben fotade bilder som hon skulle sälja (för att få in till klubben) och blev det några bra bilder på mig och Nobless ska jag självklart köpa. Men här kommer några bilder min pappa tog:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela