blondehair.blogg.se

Bra tisdag

Publicerad 2014-04-01 22:08:30 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag haft en bra tisdag. Började med att gå på en föreläsning på ca tre timmar om internationell ekonomi. Efter det åkte jag, Emma och Michelle in till stan och bokade en smink"kurs" nästa vecka. Ska bli jättekul. Sprang förbi Twist & Tango efter det och fick med mig blusen som jag visade i förra inlägget. Efter det åkte jag hem och pluggade lite och lagade middag i form av wok med räkor. Min mamma blev väldigt glad och min bror tog två portioner så det var bra betyg. Jag o mamma åkte sedan ut till stallet där jag red ut på min prinsessa. Medan jag pratade med Linn och galopperade på en äng och solen sken, då kände jag mig lycklig. Hoppade sedan in i duschen och såg sedan på Ryttareliten. En riktigt mysig tisdag med andra ord.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-01 22:30:16

Vem är linn?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela