blondehair.blogg.se

Bollen är i rullning

Publicerad 2014-04-28 12:26:38 i Allmänt,

Hej!
Min helg har varit väldigt bra. Farfars kalas i lördags var trevligt. Det roligaste (förutom att träffa min faster som är hemma från USA) var att träffa min ena kusin som bor i Wien. Vi har väldigt liknande framtidsplaner på ett plan och är båda lite utav entreprenörer och mer utav det ska vi bli. Skickade faktiskt precis iväg ett business mail och nu är bollen äntligen i rullning och jag ser verkligen fram emot att få skapa något alldeles själv som jag kan tjäna pengar på och vara kreativ.
Igår åkte vi upp till landet på eftermiddagen, efter jag hade ridit, med min faster, hennes man och farmor & farfar. Vi grillade och hade det väldigt trevligt. Alla (utom farmor och farfar) sov över där men jag, mamma och min bror åkte hem redan vid tjugo i sju imorse. Just nu har jag lite lunchpaus från mitt tentapluggande. Solen strålar ute och jag hade inte velat något annat än att knata ut till stallet och rida i det fina vädret men det får bli när mamma kommer hem så att jag hinner plugga lite innan det. RixFM får helt enkelt underhålla mig tills dess.
 
Vi hörs!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela